Tuesday, October 7, 2008

raingeres RBT 3!!


kisah ini dimulakan dengan memperkenalakan watak utama dalam kehidupan para raingeres dalam klas kteowaNG.. heee..

haa, Nurul Hazlina Binti Shamsuddin empunya nama.. gadis ini telah dilahirkan di suatu tempat yang agk famouss lah kat blah utara tuh, Alor Setar, Kedah. (kat ne ah?? xtau!! ;D).. 17 ogos 2008, genaplah usianya 19 tahun.. kat kelas, kteowang pnggl dye kak lyn, sbb dye buleyh dikatakan agak tua la dari kteowang neyh smue,, walaupun beaza setahun due jee.. hehe.. tapi, kekeadang, dye nmpk mcm sebaye je ngan kteowang smue neyh,, cute.. n mmg diakui, 'ketinggiannya' taklah nmpk mcm kakak..haha.. neway, dye lah yang berperanan besar dalam klas kteowang neyh,, tanpa kak lyn ne, klas kteowang msti terapung jerr.. hek! thanxs kak lyn!! next sem, jadi PKO ag keyh.. wink!!

ini pula, kawan baik kak lyn yang tadi tuh.. dye pun same ngan kak lyn, bdk lepasan matrikulasi.. Nuraniza binti Hassan namanya, a.k.a kak niza.. kak niza nie, berasal dari Kelantan.. dia juga dilahirkan di Kelantan pada 16 februari 1989.. anak ketiga dari 5 orang adik beradik..hmmm.. seorang yg agak pemalu, dan senyap je orangnye.. tp, kalu dye da besuare, huuuuuuuuuuuuuuuu, tak thn telinga.. hehe. diam-diam, tapi sangat berisi!! kak niza kteowang neyh, mmg berminat gle nak jd cikgu.. ish2.. smpi tawaran UITM di tolaknyeh.. semoga berjaya ya kak!!


k@#4K fira!!
kengkawan pempuannya gemar memanggil dye sebegitu(nama kat atas tuh)..
okeyh, name dye Nur Zafira Binti Azhar berasal dari lembah Keramat Kuala Lumpur, dan lahir pada 26 Disember 1990 di Kuala Lumpur.. dye neyh, agak 'aktif' dalam kelas kteowang, msti kedengaranlah suara dye satu kelas kalu bercakap.. ahah..emmm, knape dye pilih profession pendidikan ney?? haa, ne jawapan dye>>"disebabkan minat yang telah tertanam dalam diri saya sejak kecil lagi, sebab tu lah saya memohon untuk menyambung pelajaran dalam bidang pendidikan nie" fuhhh!! steady ah beb.. hehe. semoga kamu berjaya mencapai cita-cita!!

Jijah (name ble da tue nanti.. haha)
Nursyaffiza bte Mustaffa, she came from Ampang Selangor. budak neyh born on 22nd of June 1990 betempat di rumah bidan Leela's..haha.. budak yg sangat ceria dan petah bercakap.. dia neyh, kalu happy, hum, tak ingat dunia, tapi kalau sakit, hah! teduduk bwh meja.. haha.. em, dye kata, dye berminat nak jd cikgu neyh, bila mse kat skula dulu, dye dilantik untuk ajar kengkawan math, ngan kimia.. fuhh! mcm gmpak je kan?? haha.. neway, semuga berjaya ape yang kamu inginkan ye jijah!!

haa. yang niee,, Nurizzati Nabilah bt Zulkiffly.. berasal dari Kuala Selangor dan dilahirkan pada 13 Disember 1990 di Klang..

'EVERY JOURNEY STARTS WITH THE FIRST STEP'
tulah motto hidup dia neyh..

Nurul Liyana binti Muhamad Saberi.. dilahirkan pada 23 mac 1990 di Pekan Bandar Diraja Pahang.kalau tgk kat motto dye tuh, mesti korang dapat agak kan cmne dye neyh?? dye neyh, tegas, berani, dan peramah orangnya.. dalam klas kteowang neyh, dye laen skit.. diam-diam tapi berisi.. kalu bercakap, fuhh! penuh keyakinan.. emm, nak tau x,?? dye neyh, gemar sangat makan telur dadar dan di saluti denagn sos cili!! haaa.. katanya, dia memilih profesyen pendidikan neyh kerana minat yang mendalam untuk menyebarkan ilmu.. waaaahhh. bgs neyh, ikut sunnah nabi.. gud luck yana!! kekalkan perkataan "sa" dlm hdup tu eah..

haaah! nielah aset klas kteowang.. kalau orang sebut RBT3 jeh, msti knal lah dye neyh! hehe.
Nur Farhanna binti Mohd Ram, berasal dari Mersing, Johor.. di lahirkan pada 9 november 1990 di Hospital Daerah Segamat.. seorang yang sangat lah peramah, happening, ceria, klaka, n mcm2 lagi lah.. yg penting, baik hati, dan sering membantu.. eh, lupe, dia ne lah 'cik ceti' kat klas kteowang, dan 'puan fotostat'..haha smue bnda yg perlu difotostat kan, msti bg kat dye, kompem settel! haha.. chaiyok lah anna!!


"STRAIGHT FORWARD AND DON'T LOOK BACK"
minah neyh, ade gak motto dye.., haaa..

Nurul Hayani binti Mustapa Kamal, dilahirkan pada 1 Julai 1990 di Hospital Changkat Melintang Bota, Perak.. hekh! bkn maen pelik lagi name hospital tuh.. seorang yang suke membaca semua jenis buku(ish2) dan berjalan-jalan. dye nie jugak ade satu azam yang menggunung! haa.. em, cita-cita dye, nak jadi kurus!!! hahaaaa. dye menyertai profesyen pendidikan nie kerana dia nak menabur jasa dan bakti di tanah tempat tumpah darah dia sendiri, seterusnya melahirkan generasi yang berjaya dalam hidup dan menjadi insan yang cemerlang serta pemimpin yang terbilang bagi meneruskan pucuk pimpinan negara pada masa akan datang.. pehh!! bkn maen lagi.. hmm, leyh tercapai kerh?? hehe good luck!



No comments: